۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

پاسخی به یک چپ‌گرای تازی‌زاده

درود؛

به‌تازگی شخصی به لجن‌پراکنی در این وب‌نوشت دست یازیده است. ماهیت وی چنین خبر می‌دهد که از چپ‌گرایانِ تازی‌پرستِ ایران‌ستیز می‌باشد. تنها به گذاشتن یکی از دیدگاه‌های ایران‌ستیزانه‌اش اکتفا می‌کنم تا مردم ایران‌زمین، این هزار چهره‌گان دیو خوی را بهتر بشناسند.

وی نوشته است:
درود .
شما با چه معیار و محکی اسکندر کبیر که شرق و غرب به بزرگمنشی و مردانگی آن گواه داده اند و آن را ذوالقرنین نامیدند را خونخوار و گجستک می خوانی ؟ کسی که دانش را پیش بزرگترین دانشمند جهان ارسطو اموخت را بی رحم معرفی می کنی کسی که هرجا رفت چندین شهر و چندین کتابخانه تاسیس کرد
 به‌تازگی میهن‌فروشانی از این‌دست برای گستراندن اندیشه‌های زهرآگین خود در تلاشند که هم‌رنگ میهن‌پرستان شوند و به‌کار‌گیری واژه‌ی درود یکی از این دورویی‌های آن‌هاست. این شخص اسکندر را که حتّا خود یونانیان و بیشینه‌ی باختریان در انحراف جنسی و خون‌خواری‌‌ و پلشتی‌اش هم‌داستانند، بزرگ‌منش و دارای مردانگی دانسته و شگفتا که "شرق و غرب" را مدّعی داشتن چنین صفاتی از بهر وی برمی‌شمارد. حال آن‌که دست کم نیاکان ما به سبب وحشی‌گری‌ها و خون‌خواری‌های وی لقب "گجستک" به او دادند و همین ما را کافیست. جانور درّنده‌ای چون اسکندر که در خود یونان به هم‌میهنانش رحم نداشته باشد و شهر تب را به آتش کشیده و مردمانش را کشتار و باقی را کنیز و بَرده سازد، به‌خوبی ماهیتش پیداست و اهل خِرَد به‌خوبی می‌دانند که "آن‌که با مادر خود زنا کند.... با دیگران چه‌ها کند" و یا "آن‌که بر زمین ریزد خون خدا.... کِی به‌قرآن کند اعتنا"

پرداختن به اهریمنی چون اسکندر مقدونی نیازمند نوشته‌ای جداگانه است که امید است به‌یاری هورمَزد به‌زودی به وی نیز بپردازم.

شوربختانه هنگامی که در بخش دیدگاه‌ها می‌گوییم که نوشته‌های ایران‌ستیزانه بی‌درنگ زدوده می‌شود، برخی از دوستان ژست روشن‌فکری گرفته و این کار ما را می‌نکوهند. حال اگر دوستان تردید دارند که بر نویسنده‌ی چنین پیامی -که کشتارگر نیاکان خود را می‌ستاید - "حرّام‌زاده" نام نهند، من در چنین کاری درنگ و باکی نخواهم داشت.

جاوید ایران!


۴۷ نظر:

اردشیر بابکان گفت...

درود بر شما دوست عزیز:
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره سوشیانت( نجات دهنده) در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل بودید آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خود آن را کامل کنید.
با تشکر از شما[گل]

حسین موسوی گفت...

درود به شما مرد اریایی
واقعا برای همچین ادمی متاسفم این شخص از حرام زاده هم حرام زاده تر است به قول شما برای اسکندر همان بس که ما ایرانیان در مطالبمات وقتی نام ان خونخوار اهریمن خو را می اوریم به ان پسوند گجستک استفاده میکنیم. بدرود

سحر گفت...

زنده باد این زبان گویا
و زنده باد ایران وایرانی

حسین موسوی گفت...

با درود به شما مرد اریایی
دوست خوبم شما من رو با نام تاریخ ایران لینک کردی ممنونم. ولی دوست عزیز ادرس وبلاگ من تغییر پیدا کرده خواهش میکنم من رو با این ادرس جدید که ذباش این نظر رو برات نوشتم پیوند کن ادرسشم برات میزارم
http://princeofsasani.mihanblog.com

سرور سامان روزبهانی گفت...

به خشنودی اهوزمزدا.
درود بر شما همکار ارجمند و دوست گرامی.

با توجه به گسترش و جهانگیری دین زرتشتی در میان همبودگاه ایرانی به ویژه جوانان ایرانی گروه هایی زیاده خواه و افراطی بر ان شدند تا با نابودی چهره ی راستین دین زرتشتی این خیزاب میهن دوستی را در میان جوانان ایران زمین از میان ببرند.

این گروه های افراطی که نه مسلمان هستند و نه زرتشتی و نه صاحب هیچ دین دیگری بر پایه ی دروغ ها و تراوشات ذهن بیمار خود گفتانامه هایی (مقالاتی) را مبتنی بر دروغ و دروغ ورزی در جهان اینترنت پخش نموده و علاوه بر شست و شوی مغزی جوانان و کم تجربگان تلاش بر ارشیو سازی در اینترنت دارند که که بر ما بایسته است با اوردن گفتارنامه ها و با استناد به سرچشمه های راستین توطعه شوم انها را از میان ببریم و شوند نابودی اماج شوم انها شویم.

تارنمای فَرَوَشی (فروهر) در راستای همین خواست دیروز از سوی دو تن از نویسندگان زرتشتی ایران زمین پایه گذاری شد و در راستای اماج یاد شده زین پس کار و کنش خواهد داشت.

دیدار ما و شما در تارنمای فروشی.

شاد باشید و در پناه یزدان

حسین موسوی گفت...

با درود به شما مرد اریایی
دوست خوبم با مطلب تازه ای به روزم و منتظر حضورتان.

فرهنگی‌ - تاریخی‌ - صنعتی گفت...

گیانسپار عزیز،
مطمئن هستم که با آوردن مطالب و منابع موثق موفق خواهید شد تا نوری بر این بخش از تاریخ ما تابانده و قضاوت را به خوانندگان خود واگذارید.

موفق و پیروز باشید.

زاکارا گفت...

دورد بر شما
درود بر پاک ترین نام.. نام دوست
درود بر دوست عزیزم
درود بر بهترین نام صلح و احترام ... درود بر دوست عزیزم
درود بر هموطن اهورایی من
بلاگ من فیلتر شده مایلید تبادل لینک کنیم؟
و با مطلبی نو بروزم خوشحال می شوم بخوانید و نقد کنید.
بدرود تا درودی دیگر

حسین موسوی گفت...

بادرود به شما مرد اریایی
دوست خوبم با مطلب تازه ای به روزم و منتظر حضورت هستم.

Kurde1 گفت...

به نام شیدان شید
از فرجام خدایی(=الهی)پنداشتن شریعت و طریقت کیش ها:
95 فرقه در مذهب های اسلامی و نبود حتی یک فرقه در بهدینی
جستارجدیدی است که نیازمند بازبینی و بیان دیدگاه شماست.
.
همان گونه که من کامنت های ناپیوسته با نوشته را پاک می کنم این هاگ(=حق)را به شما نیز می دهم که این کامنت را پاک کنید.
.
در پناه نور الانوار

پزوهشگاه تخصصی فَرَوَشی گفت...

به خشنودی اهورمزدا.

درود بر شما همکار ارجمند و یار فرهیخته.

پژوهشگاه تخصصی فَرَوَشی (پژوهشگاه تخصصی ایین زرتشت) این بار به روز است با نوشته های عموزاده ی زرتشت سپیتمان و فرجود (معجزات) پیام اورمان زرتشت.

این نسک (کتاب) به خامه ی مدیوماه پسر عموی زرتشت پزرگ نوشته شده است و یک بار در زمان عباسیان به دست موبد فرخزادان بازنویسی گشته است.

این گفتارنامه (مقاله) را برای اگاهی از برخی فرجودهای(معجزات) زرتشت بزرگمان بخوانید و با اندیشه و نگرش نامه ی خود در هر چه رسا تر کردن این گفتارنامه ما را یاری فرمایید.

با سپاس از شما.

سرور سامان روزبهانی (ایران پرست)

حسین موسوی گفت...

با درود به شما مرد اریایی
دوست خوبم با مطلب تازه ای به روزم ومنتظر حضورتان.

اردشیر بابکان گفت...

درود بر شما دوست عزیز:
در نادانی این فرد شک ندارم و این را میتوان به خوبی از دیدگاهش فهمید. باید پرسید که این ها بزرگی را در چه میدانند؟ در تجاوز و آتش زدن خانه دیگران؟ شهرت اسکندر همه و همه از روی خون ریزی های اوست که از چنگیز مغول هیچ کم ندارد که هیچ برتر هم میباشد. نوشته های خود تاریخ نویسان اروپایی گواهی میدهد که اگر توانایی خواندن و نوشتن را دارد میتواند برود و بخواند.
این چگونه دانشمندی است که کتاب خانه را میسوزاند؟؟ آیا این را هم در مکتب ارسطو یاد گرفته؟؟
بزرگی نام کوروش بخاطر این نیست که حال آن را ذالقرنین ندانیم. بزرگی نام کوروش را تاریخ با صدای بلند فریاد میزند و هیچ صدایی از این بلند تر نیست. سندش هم در موزه ایران باستان ایران برای یک ماه هست میتواند برود و ببیند.ذالقرنین هم باشد پیشکش خود اسکندر چرا که کوروش نامش به اندازه کافی اعتبار داردو نیازی به تایید از هیچ دینی را ندارد

حسین موسوی گفت...

با درود به شما مرد اریایی
دوست خوبم با مطلب تازه ای به روزم ومنتظر حضورتان.

میهن پرستان گفت...

درود
جشن یلدا ( چله بزرگ ) خجسته باد.
به روزم.
پاینده ایران

اردشیر بابکان گفت...

درود بر شما دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره حفظ محیط زیست در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با بیان دیدگاهتان آن را کامل کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

حسین موسوی گفت...

با درود به شما مرد اریایی
دوست خوبم با مطلب تازه ای به روزم ومنتظر حضورت هستم. بدرود

Unknown گفت...

درود بر شما میهن پرستان!
به راستی که خاک بر سر همه میهن فروشان تازی پرست!
آخه پول به هویت پاک و خوش منش ایرانی میارزه؟

Kurde1 گفت...

به نام خداوند جان و خداوند خرد
نخستین بار چه کسی بود که هاله ای گرداگرد رخسار کشیده شد و از چه زمانی و برای چه کسانی در این کار زیاده روی شد و به یافه(=خرافه) رسید.
فرنام پستی است در تارنمای فره وشی که شما هم میهن گرامی را به خواندن آن و بیان کامنت خود فرا می خوانم
http://www.faravashi.blogfa.com/post-7.aspx

حسین موسوی گفت...

با درود به شما مرد اریایی
دوست خوبم با مطلب تازه ای به روزم ومنتظرت هستم. بدرود

سپهر گفت...

درود بر شما ::
چه سخنان زیبایی .
من پیوندتان دادم تا نشان دهم که ما میهن پرستان پشت همیم و در یک جبهه فریاد میزنیم :::
به پیش تا مرز خویش .

Kurde1 گفت...

به نام ِ شَیدان‌شید
با درود
وبلاگ ِ فَرَه‌وَشی با جستاری درباره‌ی ِ فرقه ، به‌روز شده‌است.
هم‌راهی و هم‌اندیشی ِ شما هم‌میهن ِ گرام و آگاهی از دیدگاه ِ شما مایه‌ی ِ خشنودی و دانش ِ بیشتر ِ من خواهد‌شد.
در پناه ِ نورالاَنوار

کامران رونده گفت...

جاوید ایران
احسنت بر بی باکیتان و دورد بر ایران پرستیتان بس خوشحال و خوشنود گشتم از ایران پرستی چون شما و بیش از پیش به خود بالیدم به ایرانی و ایرانی بودنم من با شما هم عقیده ام که هرگاه کسی با خورد کردن خود و گذشته اش بخواهد به آینده ای به گمان خود خوب پای نهد که بس خیالی واهی و انسانی بی مایه بیش نیست بسیار بر شما و تارنمای تان تبریک می گویم و بسیار از نوشته های تان استفاده نمودم جاوید باشید همچون ایران

داريوش آريا گفت...

درود بر تو اي ايراني

حيف اين خاك و حيف اين هوا كه اين حرام زاده لگد مال كرده.


قلب من ايران آريايي

ناشناس گفت...

آرش مظلوم است نه حسين

رستم پهلوان است نه علي


درود به ايران جاويد

اردشیر بابکان گفت...

درود بر شما دوست عزیز
ببخشید که وقت شما را میگیرم.
من یک قالب برای خودم طراحی کردم و آن را برای امتحان برای وبلاگ دوم خودم گذاشتم تا آن را به دوستان نشان دهم و نظرشان را بپرسم.
خواهش میکنم اگر وقت دارید یک نگاهی به آن قالب بیندازید و نظرتان را بیان کنید و اگر اشکالی داشت خواهش میکنم بگویید.
این هم آدرس وبلاگی که باید در آن قاب را ببینید: www.avestaa.blogfa.com
با تشکر از شما دوست عزیز

ناشناس گفت...

درود بر روح پاک و ازادی خواهیت

اردشیر بابکان گفت...

درود بر شما دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره جایگاه زن در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر علاقه دارید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز

اردشیر بابکان گفت...

درود بر شما دوست عزیز
من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره جایگاه زن در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر علاقه دارید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید.
با تشکر از شما دوست عزیز

ناشناس گفت...

اگرچه سال‌های سال آتش فروزان ساسانیان خاکستر گشته، به پاکی آن آتش باورمندیم که روزی فرا می‌رسد که از خاکسترها ققنوس برخیزد و آن‌هنگام است که سال‌ها خشم روی هم انباشته ی ایرانیان چونان آتشی سهمگین زبانه می‌کشد و باری دگر مردمانی دلیر و نژاده از ایران زمین برخواهند خاست تا چونان نیاکان خویش از خاور تا مرزهای چین و از باختر تا دروازه‌های روم حکم برانند و چونان نیاکان خویش بر برتری و سروری خویش آگاه گشته و آن را چون گوهری گران‌بها برای فرزندان خویش به جای گذارند، در رستاخیز ایران تمامی دشمنان این مرز و بوم در آتش خشم ایرانیان راستین خواهند سوخت و آن روز در زمانه ای چندان دور نخواهد بود....

پایگاهِ میهن‌پرستانِ ایرانِ‌بزرگ فر و شکوه نیاکان خویش را می ستاید، شما نیز به آن در آیید :

http://mihanparast.ir/forum/index.php

پاینده ایران
افراشته کاویان
نابود باد انیران!

اردشیر بابکان گفت...

درود بر شما دوست عزیز
از شما خواهشی داشتم:
وبلاگ یکی از دوستان مسیحیه آزاد اندیش من چند روز پیش فیلتر شده و تمام زحماتش در وبلاگ قبلیش به باد رفته. او در وبلاگش فقط درباره دین خودش مینویسد و به هیچ عقیده و دین دیگری هم بی احترامی نکرده است اما با این حال فیلتر شده. حال از شما خواهش دارم به وبلاگ جدیدش در آدرس پایین بروید و دیدگاهی برایش ارسال کنید تا باز هم به کارش دلگرم شود. فقط خواهش دارم به او نگویید که من این درخواست را از شما کردم.

آدرس آن دوستم: www.jesus0098.wordpress.com
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

دختر ایران زمین گفت...

واقعا فکر نمیکردم هنوز تو این کشور کسی باشه که از جنایتهای وحشیانه اسکندر مقدونی بی خبر باشه .من که هر روز یه دور تن بی ارزشش رو تو تو گور ویبره میکنم.
درود بر کورش بزرگ

فرشید گفت...

درود به شما دوست خوبم
ایزد یکتا را سپاس می گوییم که بار دگر و با آمدن بهار دگر ما را به اندیشیدن واداشت. او کردار نیک و اندیشه ی نیک و گفتار نیک را به انسان ارزانی داشت تا خود اراده کند که کدامین راه را پیشه گرداند. بهاران فراوان آمده است و خواهد آمد واین فراز و نشیب ها که می بینیم از ما سرچشمه میگیرد. از اهورا مزدا می خواهیم که پیوسته ما را در فرازها نگه دارد و از نشیب ها دور

اهورا گفت...

ازاد ایران در بند.به روزم.

اردشیر بابکان گفت...

روزگارت اهورایی دوست خوبم
سندی به دستم رسیده از نامه معروف عمر گجستک به یزدگرد سوم و پاسخ یزدگرد سوم به عمر گجست. همان نامه معروف که بسیاری از سایت های ضد ملی و اسلام گرا گفته بودند این داستان دروغ است و هرگز چنین نامه هایی نوشته نشده. فایل پی دی اف است همراه با دو عکس از اصل این دو نامه. اگر علاقه دارید آن را داشته باشی ایمیلت را بده تا آن را برایت ارسال کنم. شایسته است این نامه را به همه دوستان بدهید تا بدانند چه کسی دروغ گو است

leon گفت...

درود

باید گفت صفت تازی پرست بهترین صفت ممکن برای این افراد وطن فروش و خائن به اصلیت ایرانی است

ناشناس گفت...

راه حل :


persianorarabiangulf.com


درود
دوستان زمان داره از دستمون ميره .
در پتيشن خليج فارس يا عرب , آمار عربها به سرعت داره بالا ميره .

يك راه حل :
از منوي فاير فاكس بريد تولز سپس آپشنز سپس هيستوري رو حذف كنيد ديس شيد پنجره رو ببنديد تا بعد از 3 دقيقه بتونيد دوباره راي بديد .

لطفا" اين آدرس و اين راه حلو به اطلاع همه برسونيد .

ناشناس گفت...

من یک فارس اصیل از بندر عباس هستم. بعد از مطالعۀ زیاد و دیدن مردمان آفریقائی، اروپائی و آسیائی و مقایسۀ خودم با آنها، به این نتیجه رسیدم که ما مردم بندر عباس،چابهار، بوشهر، کرمان، آبادان و کازرون از نژاد اصیل آفریقایئ هستیم و بعد از قرن ها سربار مردم منطقه شدن، باید به آفریقا برگردیم.

ناشناس گفت...

با درود فراوان
دوست گرامی من یک پیشنهاد داشتم و اونم اینه که پاسخ آتش را با آتش بدهیم و با کمک دوستانی که آشنایی با جامعه ایران شمالی و اقوام ان و زبان آنها و همچنین اقلیت های قومی و مذهبی کشورهای حاشیه خلیج همیشه پارس و جنبش های ضد ماسونی و ضد یهود و یهودیان پنهان دارندعلیه اینها تبلغات کنیم و برای مثال برای رفع تبعیض از ملل زیر ستم پان ترک اعلامیه روز خشم بدهیم و با پان عربیسم و پان ترکیسم و یهودی ها و اقمارشان از درون خودشان بجنگیم همانطوری کهاونها از داخل سعی در تجزیه ما دارند

ناشناس گفت...

با درود فراوان
دوست گرامی من یک پیشنهاد داشتم و اونم اینه که پاسخ آتش را با آتش بدهیم و با کمک دوستانی که آشنایی با جامعه ایران شمالی و اقوام ان و زبان آنها و همچنین اقلیت های قومی و مذهبی کشورهای حاشیه خلیج همیشه پارس و جنبش های ضد ماسونی و ضد یهود و یهودیان پنهان دارندعلیه اینها تبلغات کنیم و برای مثال برای رفع تبعیض از ملل زیر ستم پان ترک اعلامیه روز خشم بدهیم و با پان عربیسم و پان ترکیسم و یهودی ها و اقمارشان از درون خودشان بجنگیم همانطوری کهاونها از داخل سعی در تجزیه ما دارند

مهرداد گفت...

آفرین بر بهرام گرامی.
آفرین
با ترجمه ی دقیق استوانه ی کوروش بزرگ (توسط استاد ارفعی از فرهنگستان فارسی) به روزم.

ناشناس گفت...

فعلا که که همه ایرانیا تازی زاده ند تا جونت در بیاد

ناشناس گفت...

http://bijanjanfeshan.blogspot.com/

ناشناس گفت...

هرچی زن عربه گاییدم , از سر کیرم بند کردم به کسش و تا خایه ها جا کردم , تازی های فاحشه زاده , تازی ها همگی ولدزنا هستند به دلیل جنگهای قبیله ای زیادی که در بینشون بوده از قدیم و زنهاشون همیشه دست به دست میشده , وقتی هم در ایران بودند زنها رو به کشور نجسشون میبردم نه اینکه در داخل زاد و ولد کنند , شاید کمی بوده ولی کلا منحل شده در همون قرن های اول , نشون به این نشونی که مغول ها این همه حمله داشتند (بیشتر از تازی های تخم حیض) ولی بربری های ما چقدر هستند مگه الان .

ناشناس گفت...

همین الان کیرم رو در مشت دارم و آماده ام مادر عرب هر پتیاره ای رو که میگه ما عر.... زاده ایم!! رو در بند بگام و یک تخم آریایی غلیظ در کسش بکارم که وقتی بچم از ننش پس آفتاد ببینه فرق بین آریایی و تازی مجوس رو , که بعد نیاد مارو تا... زاده بخونه , کسکشپدرهای خواهر خراب

ناشناس گفت...

عقل و اخلاق جهان‌شُمول / سرودها
نیک و برتر و والاترین خرد جمعی و اخلاق، آنست که جهان‌شمول باشد

http://mehre2.blogfa.com

ناشناس گفت...

عقل و اخلاق جهان‌شُمول / سرودها/ادبیات
نیک و برتر و والاترین خرد جمعی و اخلاق، آنست که جهان‌شمول باشد

http://mehre2.blogfa.com