۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

پاینده ایران

دسدرود و پاینده ایران !

 بهرامِ گیان سِپار هستم؛  "گیان سپار" که از دو جزو "گیان"  و "سپار" تشکیل شده ، به چم "جان سپار" می باشد. چه که در ایران پیش از اسلام، همواره "جان" را "گیان" تلفط می کردند و یک یگان ارتشی سهمگین و نیرومند به همین نام در دوران ساسانیان وجود داشت.

مدت ها پیش به دلیل برخی گرفتاری ها، به ناچار وبلاگ نویسی را به کناری نهادم. در همان دوران بلاگ پیشینم به دست بیدادگران بلاگفا از بین رفت؛ از سویی دیگر، نسخه پشتیبانی که از نوشته های وبگاهم داشتم، به دلیل آسیب دیدگی هارد، نابود گردید. همین سبب شد که برای مدت زیادی انگیزه ای برای ساخت وبگاهی دوباره نباشد. چه که می دانستم ساخت بلاگ در بلاگفا، سرنوشت بلاگ پیشین را برای آن رقم خواهد زد. پس از چندی دوباره برآن شدم بلاگی بر پاسازم تا جایگاهی برای اندیشه های میهن پرستانه ی راستین باشد. 

اندیشه های ما به کل متمایز از آن چیزیست که گروهی بر آنند آن را میهن پرستی جا زده و خلاف آن را افراط و وحشی گری نام گذارند. ما دیدگاهی نرم خویانه در برابر دشمنان دیرین  و امروزی ایران زمین نداریم. دشمنان ما تنها از بیگانگان نیستند؛ در مورد دشمنان درونی می توان از میهن فروشان،  اسلام گرایان، تازی پرستان، غرب گرایان ، کمونیست ها و تجزیه طلبان نام بُرد. گرما و شهامتی که در قلب های ماست، تا دم مرگ به خاموشی نمی گراید و از این روی تا پای جان با این حرامیان درونی می جنگیم و خونشان را می ریزیم. آتش اهورایی در قلب های ماست و تا واپسین ثانیه های زندگانی ما را به رزم و نبرد وا می دارد. ما بر خاک ایران و تاریخ و فرهنگ ایران و دلاوران و تمامی شاهنشاهان باستانی ایران زمین، بر تمامی سرداران و کشتگان این مرز و بوم،  بر تمامی اندیشه های آریایی، بر واژه به واژه شاهنامه و گات ها تعصّبی نیرومند داریم.

ما بر خون پاک دلاورانی چون بابک خرمدین، مازیار، به آفرید، رستم فرخزاد و دیگر دلاوران این سرزمین سوگند خورده ایم که خون تمام دشمنان ایران زمین را بر زمین جاری کنیم. ابتدا  با دشمنان درونی با سرسختی بیشتری پیکار خواهیم کرد، چرا که علاوه بر ایران ستیزی، بر خون ایرانی خود خیانت روا داشته اند و دست در دست دشمنان دیرین ایران زمین نهاده اند. 


ما همان اندازه از غرب گرایان تنفر داریم که از اسلام گرایان؛ و در مرام ما تفاوتی میان این دو گروه نیست. گرایش های غرب گرایی و تازی پرستی آنها تنفرآور و خشم برانگیز است؛ هر گرایشی که رگه ای از میهن پرستی در آن نباشد، محکوم به نابودیست و در نابودی اش از خشونت نیز گریزان نخواهیم بود. ما بازماندگان ساسانیان هستیم و آمده ایم تا این زنجیر 1400 ساله را از گردن این ملت پاره کنیم. باستان گرایی جزو جدایی ناپذیر وجود ماست. گرایشات میهن پرستانه ما نه برگرفته از بیگانگان است و نه زاده اندیشه خودمان، ما راهی را ادامه می دهیم که ایرانیان باستان بر ما نمایاندند و هم آن راه بود که ایران با پیمودنش توانست به مدت 1000 سال اَبَرقدرت دنیا باشد.  آن راه چیزی نبودن جز پاسداری از خاک و خون این سرزمین؛ چیزی نبود جز تعصب و عشق ورزی به میهن؛ چیزی نبود جز خشونت بر ضد مهاجمان؛ از این روی با میهن پرست نمایانی که همواره از عدل و انصاف در حق دشمنان دم زده و این اندیشه های پلید انیرانی را می گسترانند، خواهیم جنگید و آنها را نیز در هم خواهیم کوفت. 


در هم خواهیم کوفت هر آنکه و هر آنچه را که بودنش ایران را به خطر می افکَنَد؛ و در این راه کامیاب و پیروزمندیم که هورمزد پشتیبان ماست.





۹ نظر:

هورمَرد کاویانی گفت...

درود
از اینکه ما را پیوند دادید سپاس
جاوید ایران!

سوشیانت مزدیسنا گفت...

با درود
از طریق دنبال کننده ها میتوانبد به وبلاگ مرز مزدایی پیوند یابید.
پاینده ایران بزرگ

سوشیانت مزدیسنا گفت...

با درود
از طریق دنبال کننده ها میتوانبد به وبلاگ مرز مزدایی پیوند یابید.
پاینده ایران بزرگ

ودادی گفت...

درود بر شما
اول از همه سپاس فراوان از اینکه به ایران سرای من اومدید. و بازم سپاس از اینکه منوتوی پیوندهاتون قرار دادید منم شما رو در پیودهام قرار دادم.
دوم یه پیشنهاد ایران سرای امید و پاکی این همه روشنایی و افتخار درتاریخش هست حیف نیست اسم وبلاگمون توش اریایی باشه و درباره ایران بگه اما رنگش مشکی باشه؟
ودادی

کورش گفت...

با درود دوست عزیز....

قلم شیرین و گیرایی دارید...این اولین نکته ای بود که با خواندن نوشتارتان پی‌ به آن بردم...در متن و بطن این نوشتار من نیز همسنگر و هم سوی شمایم...با شادمانی پیوندتان دادم...

باشد که زمان باشد تا باز از سر نو دستان اهل شما نوشتن آواز کنند و تشنه‌ چشمان ما خندان آغاز

ناشناس گفت...

پست تر از سگ است آنکه نژادش را برتر از دیگری بداند و معیار سنجش انسانیت را نژاد بداند
مرگ بر شونیسم کثیف
مرگ بر نژادپرستی از هر نژاد و زبانی

olum olsun alcax gorushlara

سترون گفت...

با درود
در وبلاگ سترون، يادداشتي در رابطه با پان ايرانيسم و پان ترکيسم و رفتارهاي ناهنجار هر دو طرف به قلم آورده ام. از شما عاجزانه خواهشمندم به عنوان فردي علاقه مند به فرهنگ ايراني اين يادداشت را مطالعه کنيد و در صورتيکه بنظرتان درست مي آمد، لينک آن يادداشت را براي بسط آن در وبگاه خود قرار دهيد. متاسفانه عده اي کينه جو و معاند با ادعاي ايران پرستي درصدد هستند تا کشمکش هاي قوميتي را از آنچکه امروز هست شعله ورتر سازند. و آنچه در فضاي نت مي نويسند مملو از واژه هاي درشت به هموطنان آذريمان است.
آدرس مقاله:
http://setarvan.blogspot.com/2010/05/blog-post_16.html

یک آذری سرافراز، عاشق ایران گفت...

با سلام و درود
ممنون که به من سر زدید خوشحالم که در حال تلاش برای نشان دادن چهره واقعی تاریخ ایران بر مردمام ایران زمین هستید وبلاگ شما رو با افتخار پیوند دادم
موفق و همیشه سرافراز باشی ایرانی با غیرت

ناشناس گفت...

ما آریایی بیتمدن نیستیم ما ترک سومری بناینگذار تمدن بشری هستیم لطفا سری به کتاب /تاریخ دیرین ترکان ایران/ نوشته ÷ورفوسور ذهتابی بزنید