۱۳۸۹ آبان ۷, جمعه

برای اَبَرشاهنشاهِ دلیر ایران‌زمین - کوروش بزرگ




روز جهانیِ کوروشِ برزگ فرخنده باد.

زندگی این اَیَرمردِ آریایی سرشار از شکوه و شگفتی است. ولی ما میهن‌پرستان ایران‌زمین از این‌که لیبرال‌ها و غرب‌زدگان بخواهند این بزرگ‌مرد را به سود خود مصادره کرده و او را نه یک پهلوان آریایی، که یک شخصیت سست‌عنصر  و لیبرال‌منش بنمایانند، خرسند نخواهیم بود. امروزه ژستِ روشن‌فکری و روشن‌فکرنمایی را به خوبی در میان بسیاری از میهن‌پرست‌نمایان به چشم می‌بینیم. این‌ها که بی‌گمان مایه‌ی ننگِ هر نژاد و تباری هستند، با خیانت پیشگی خاص خود مدام به نشخوار چرندیاتی می‌پردازند که ریشه‌شان بی‌گمان یا از بیابان‌های تازیان برخواسته است و یا از فرهنگِ ذلیل‌پرورِ جهودان پدیدار گشته. این‌ها با ارائه‌ی یک چهره‌ی دروغین از شاهنشاه بزرگِ ایران‌زمین بر‌آن بوده و هستند که کوروش را هم‌چون خیانت‌بیشگان جهان‌وطن نشان داده و هرگونه تعصّبِ ایران‌پرستی و نژادگرایی او را منکر بشوند. این‌ها می‌خواهند بگویند که کوروش بزرگ هیچ ملتی را برتر از دیگری نمی‌دانست و انیرانیان را نیز با ایرانیان برابر می‌پنداشت. می‌خواهند بگویند که سودهای میهن و مردمش را بر منافع دیگر کشورها مقدم‌تر نمی‌شمرد. می‌خواهند به‌ما بگویند که کوروش پدر جهانیان بود و نه فقط ایرانیان. حتی پای خود را فراتر گذاشته و گستاخانه می‌خواهند به‌گونه‌ای ریشه‌ی عوام‌فریبیِ دموکراسی و لیبرالیسم را به دلیرمردی نسبت دهند که بر اساس آموزه‌های ورجاوند ایران‌زمین رشد کرده بود و هم‌چون هر ایرانیِ راستینِ دیگری میهنش را از دیگر کشورها و مردمش را از دیگر مردمان برتر می دانست.


 اوج گسترش شاهنشاهی هخامنشی

هنگامی که این سخنان را بر زبان می رانیم،جماعت نام‌برده، بی‌خِرَدی خویش را نمایا‌ن‌تر ساخته و سنگ‌نبشته‌ی کوروش بزرگ را به رخ ما می کشند. این خِرَدباخته‌گان در اثر مغزشویی‌های جهودیزم بین‌الملل براین باورند که هرکه نژادگرا باشد، پس حتماً خونریز و بی‌رحم است و چون کوروش چنین نبوده، پس باورهایش نیز بی‌گمان در تضاد با این مکتب کهن ایران‌زمین بوده است.

 هنگامی که کارنامه‌ی ننگین و پراز جنایت حکومت‌های سردمدار دموکراسی را ورق می‌زنیم، می‌بینیم که این جانوران در مواردی حتی از کشتار کودکان شیرخوار، حیوانات و حتی نابودی گیاهان و "همه‌چیزِ" دشمنِ خود فروگذار نکرده‌اند.  یونان باستان -سرمدار دموکراسی دنیا-تاریخی پر از ناجوانمردی و جنایت دارد و بخشی از دوره‌ی روم - که حکومت جمهوری برپا بود - برده‌داری رومیان به‌حدی رسیده بود که شمار بردگان‌شان بر شمار خود رومیان نیز افزون بود. ولی در همان دوره که ایران‌زمین اسیر چنین اندیشه‌ها و مکاتب پلید و عوام‌فریبی نبود و بنابرگفته‌ی سینه‌چاکان یونان و روم  حکومتی -استبدادی- داشت، هیچ‌گونه اثری از پدیده‌ی وحشیانه‌ی برده‌داری یافت نمی‌شد... اگر هم دوران مدرن را بنگریم، باز هم جنایت می‌بینیم و بس. چنان‌چه آمریکا در اقدامی بس‌ وحشیانه - که آدمی می‌مانَد که چه نامی بر آن گذارَد - دست به بمباران اتمی مردمانی یازید که حس میهن‌پرستی و دلاوری شان مانعی بود تا بتوانند یوغ و قلاده‌ی جهودیسم بین‌الملل را بر گردن خویش بیفکنند. ولی امروزه تمام تمرکز همین جنایت‌کاران دیروز و امروز در تازش به مبانی نژادگرایی است و چنین‌ می‌نمایانند اگر دسته‌ای نژادگرا در طول تاریخ دست به کشتار دیگر نژادها یازیده‌اند، پس هر نژادگرایی چنین است ونه تنها باید این مکتب کهن را - که در سرشت هر انسان و بل‌که هرجانداری هست - نابود کرد، از سویی نیز باید نژادهای اصیل را نیز به آمیختن با نژادهای فروتر از خود واداشت تا پاکی خون خویش را از کف داده و احتمال هرگونه خطر زایش یک حکومت جوان و نژادگرای دیگر را به صفر برسانند.

چنین خواسته‌اند که مردم نژاد را تنها در "رنگ‌ پوست" خلاصه کرده و نزد خود در شگفتی فرو روند و نژادگرایان را از برای چنین پندارهایی نکوهیده و هاژش نمایند. گمان می‌برند نژادگرایی یعنی نفرت از هرکه رنگ پوست تیره‌تری دارد... و این‌چنین پندارهایی یا از نادانی‌شان است و هم اثر مغزشویی‌‌هایی که از سوی اهریمنان به روی آنها اعمال گشته است. افزون بر این‌ها، اوباش‌گری نئونازی‌های غربی نیز به این‌چنین اندیشه‌هایی دامن می‌زند.

این‌ها می‌پندارند که کوروشِ بزرگ همچون خودشان سازش‌کار و بُزدل بوده و هیچ‌گاه به‌دنبالِ مجازات دشمنان و انتقام‌کشیدن از دشمنانِ خونریزِ ایران‌زمین نمی‌رفته است... که اگر چنین‌ می‌بود، کوروش تنها به پس زدن اَرتش بیگانگان بسنده می‌کرد و هیچ‌گاه به ‌همراه جنگاوران نیرومند خویش به تسخیر خاک دشمنان ایران‌زمین دست نمی‌یازید و بزرگترین و نیرومند‌ترین امپراتوری جهان را پی نمی‌نهاد و خزانه‌ی بسیار پربار و گنج‌های خیره‌کننده‌ی ساردیس را به عنوان - غرامت جنگی - تصرّف نمی‌کرد و ایران‌زمین را به آن شکوه بی‌همتا نمی‌رسانید. 

این‌ها ذلّت‌بارگی و مظلوم‌واقع شدن را ارزشی از برای خود می‌شمارند و اگر یک تازی و پان‌ترک توهینی بر آن‌ها روا دارد و دستی هم به رویشان بلند کند، از واکنشی متقابل چشم پوشیده و برای توجیه‌ بزدلی و بی‌شهامتی خود وحشی‌گری تازیان و ترکان را مثال زده و از تمدّن و "پاسخ ندادن بدی با بدی" در فرهنگ ایران‌زمین سخن می‌گویند. توگویی تمدّن را تنها مظلوم نمایی پنداشته‌اند و در مقابل گستاخی و دلاوری را از نشانه‌های وحشیان برشمرده‌اند.

امید است این جماعت مایه‌ی ننگ دم فرو بسته و بیش از پیش آبروی ایران‌زمین را نبرند.

جاوید ایران! 

- بهرام گیان‌سپار 
  هفتم آبان ماه
  روز جهانی کوروش بزرگ



 
نقشه‌ي شاهنشاهی هخامنشی برپایه‌ی پژوهش‌های استاد امید عطایی فرد

۴۸ نظر:

swastika گفت...

درود
این روز بر شما و تمام ایرانیان گرامی باد

فرشید گفت...

درود بر شما
جالب و آگاهی‌ بخش بود...دست مریزاد
منم به نوبه خود این جشن زیبا را به شما و همه ایرانیان راستین شادباش میگویم.

سياوش گفت...

پاينده ايران
با نوشتار شما همسو هستم. روز کورش بر شما خجسته باد

زهره دودانگه گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
زهره دودانگه گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
زهره دودانگه گفت...

درود بر شما

روز حهانی کوروش را به شما شاد باش میگویم

تارنگار شما را به فهرست پیوندهای خود افزودم

یزدان گفت...

درود
ضمن گرامیداشت روز کورش گرامی.
معتقدم که ایشان یک میهن پرست بود و همچنین سیاستمداری کاردان که توانست امپراتوری آنچنانی را منظم سازد.
هر چه که بود ، حکومتی مشروعی بر قرار ساخت که مردم دیگر کشور ها نیز در سینه خود نسبت به او مهر داشته اند و مردم خودِ ایران نیز.
سپاس گرامی

ناشناس گفت...

با درود
آرمان شاهنشاهی ایران بر پایه ی میهنسالاری بود نه مردم سالاری
نقشه راستین مرزهای شرقی هخامنشی را از تارنگار مرز مزدایی در اینجا نیز بگزارید
شاد باشید
سوشیانت مزدیسنا

آواي شاهپور گفت...

دود بر شما
روز پدر بر شما شاد باد
استفاده كردم.
پاينده باشيد

سرباز کوروش بزرگ گفت...

درود بر بهرام گرامیم

از لطفی که نسبت به بنده دارید سپاسگزارم بهرام جان. نوشتن را آغاز خواهم کرد. این بار پر قدرت تر از پیش می آیم و در کنار شما و دیگر دوستان میهن پرستم مبارزه می کنم با آنکس که دشمن میهنم و در کل دشمن خرد است. با توجه به این نوشتار بخشی از کتاب قوانین III افلاتون را نقل می کنم:

"در دوران پادشاهی کوروش که ایران راه آزادگی در پیش گرفته بود ایرانیان هم خود آزاد بودند و هم بسی مردمان را به زیر فرمان داشتند. فرمانروایان به زیر دستان آزادی به اندازه داده بودند و نگاهبان "برابری" بودند. سربازان، سرداران خود را دوست داشتند و با شوق و خویشکامی به رزمگاه می رفتند. اگر در میانشان مردی روشن بین بود که پیشنهادهای بخردانه داشت پادشاه بر او رشگ نمی برد و ابرو در هم نمی کشید و او را در سخن گفتن آزاد می گذاشت و همه کسانیکه به او اندرزهای خردمندانه می دادند گرامی به شمار می آمدند. از این آزادی و دوستی و رایزنی چنان شد که کشور، رشد کرد و روز به روز آبادان شد. کوروش سرداری بزرگ و میهن پرست بود. او از جوانی همه زندگانیش را در میدان جنگ و میان سربازان گذرانید."

به نوشتن ادامه بده بهرام گرامیم. تا آخرین نفس برای ایران در کنار یکدیگر خواهیم بود برادر.

بدرود

پاینده ایران بزرگ

زادمهرهمیشه پارسی گفت...

درود.

باسپاس.

انجمن بشترنا گفت...

با درود
این روز بر شما فرخنده باد...
کورش میهن پرست بود ولی شاید با دیدی نو بر واژه کهن میهن پرستی.
که شاید ما گام برداریم در راستای گامهای او...

ناشناس گفت...

باز هم روز پدر و
ارزش این بزرگ مرد را ندانستند



وای بر سرزمین پر گهر

ناشناس گفت...

وای بر سرزمین پر گهر
http"//1988k.blogfa.com

مجید گفت...

با درود . از اونجایی که شک دارم نظری که می دم تایید بشه از دادن نظر اصلی خودم صرف نظر می کنم .

فقط می تونم بگه درباره کوروش بیتی که مولانا گفته صدق می کنه : هر کسی از ظن خود شد یار من ....

با سپاس . درود بر کوروش بزرگ

منيژه گفت...

درود به مدير مسئول محترم وبلاگ:
نوشته هاي زيركانه و دوپهلوي شما نشان از آن شعار معروف دارد كه مي گفت:اگر دوست داريد خوب حمله كنيد بهتر است از او بد دفاع نمائيد، يعني در مواردي دفاعينمائيد كه ارزش ندارد و اگر مي خواهيد از كسي دفاع نمائيد بهتر است به او بد حمله كنيد يعني به ناكاتي حمله كنيد كه ارزش حمله كردن نداشته باشد تا مخاطبين خود را وادار كنيد كه در جهت صحبت هاي شما وارد شود. فردي پيدا نمي شود و بگويد اقتصاد ليبراليسم بد است چرا كه اقتصاد ليبراليسم باعث رقابت در كالاهاي مشابه مي گردد كه منجر به كاهش قيمت و از سوي ديگر باعث بالا رفتن كيفيت كالا مي گردد و بر عكس اقتصاد ليبراليسم اقتصاد سوسياليستي مي باشد. اقتصاد با برنامه ريزي شده از قبل مي باشد كه منجر به انحصار دولتي در بازار مي گردد. اين انحصارات دولتي باعث بالا رفتن قيمت كالا و پائين آمدن كيفيت كالا مي گردد و در اقتصاد ليبراليسم توليد كننده توجه به سود خود دارد. بر اين حسب دست به توليد بالاي كالها و صادرات به ديگر كشورها را ميزند كه نتيجه آن جذب سرمايه در كشور، افزايش اشتغال و در كنار آن بالا رفتن سطح رفاه اجتماعي مي گردد. با انحصارات دولتي و كاهش كيفيت و بالا رفتن قيمت منجر به كاهش توليد و افزايش بيكار مي گردد كه اين خود باعث كاهش سطح زندگي در جامعه مي گردد منيژه اسكوئي

ارسلان گفت...

ولادت پرشكوه شاهنشاه ايرانيان بر شما دوست عزيز تبريك.....

نائیریکا گفت...

عالی بود...
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم...

كنارنگ گفت...

درودبر آرايا مرد آرايانژاد كوروش بزرگ (اگرادات)

و درود برتو اي پارسي پارسامنش

كوروش نتنها سرمايه ي جاودان اين سرزمين است ،بلكه پيامبري آرايايي است .

درست است كه گروهي از اسلام شناسان
او را(ذوالقرنين) مي نامندو گروهي ديگر او را نمي شناسند ونمي دانند كيست.

اما او راهنماي تمام ايرانيان و جهانيان است .

مردي آرمان گرا، بزرگ و دانااست.

ياسد در پاسداري از سرمايه هايي چون كوروش بزرگ ،داريوش بزرگ،شاپورها،
خسروانوشيروانو پس از اسلام

از داناياني چون حكيم فردوسي
باز آفرين زبان پارسي پس از چيره ي تازيان .
و شيخ اجل سعدي و خواجه حافظ
زنده ساز زبان فارسي پس از تاخت مغول به ايران پاسداري كرد.

از ديدمن كوروش اين است .
رهاننده مردمان از بدي

پيمبر بدانش اگر بخردي

تارنماي پاسدار آريايي شما را پيوند
زدم .

كنارنگ رانيز پيوند نهيد.

بدرود

چوايران نياشد تن من مباد
بدين بوم وبر زنده يك تن مباد

فرزند میهن گفت...

درود.ممنون از فراخوانی شما.بدرود

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
مهدیار بهشتیان گفت...

سلام. روزی به نام روز کورش وجود ندارد. 29 اکتبر برابر با هفتم آبان سالروز نگارش نخستین اعلامیه‌ی جهانی حقوق بشر به دست کورشه.
http://www.kuroshfans.ir/post-100.aspx

رامين گفت...

تبريك ميگموبلاگ پر باري بود . هر چند كه افسوس ايران پرستان را به همراه داره كه چي بوديم و چه مان كردند و چه بر سر ما اوردند . پاينده باشي

ایران آریایی کرد ماد گفت...

بخوانیم این جمله‌ در گوش باد---چون ایران نباشد تن من مباد

نائیریکا گفت...

عالیه....

من هم شما را با همون نامی که خواستید با افتخار لینک کردم...
تا پیوندی دیگر برای ایران...

آرتمیس آریانژاد گفت...

درود
شاد زیوی
پاینده ایران

آرتمیس آریانژاد گفت...

درود
شاد زیوی
پاینده ایران

سیامک گفت...

با درود
مطلب زیبایی بود و آنچه زیباییش را نزد من چندین برابر نمود تازگی و تفاوت آن با دیگر نوشته ها در باره ی پدر ایرانیان بود .
دوست عزیز وبلاگ یاران پردیور که خواستگاه دین و باوری اصیل و ایرانیست که در بین کردها از زمان مادها باقی مانده ، آماده است تا با شما و مطالبتان پیوند برقرار نماید چه اینکه در قسمت کتابخانه ی وبلاگ یاران پردیور میتوان مطالبی همسو با تارنمای شما یافت .
از آشنایی با شما خرسندم
با آرزوی بهروزی و شادکامی شما
سیامک از کرمانشاهان

دیو سپید گفت...

درود

آنچه نوشتید سخن دل هر نژادگراست
خجسته باد

تاویر گفت...

درود بر شما
یادباد کــــــــــــورش بزرگ
نوشتار بسیار زیبایی بود
آموختم
راستی دوست خوبمکلمه ی گیان سپار یعنی چه؟
در زبان لکی که زبانی باستانی از ایران زمین است گیان همان جان است و ما اکنون هم می گوییم گیان

فرهنگی‌ - تاریخی‌ - صنعتی گفت...

آقای گیانسپار عزیز،
بیشک نوشتن دوباره و یادآوری رویدادها و گزارشهای تاریخی که هرروز بیشتر از روز پیش بفراموشی سپرده میشوند در زنده نگاه داشتن حافظه تاریخی یک ملت موثر خواهند بود. ملت بدون حافظه تاریخی ملتیست اسیر روزگاران.
شما در تارنگار خود این همت را بخرج میدهید که قابل تقدیر است.

موفق و پیروز باشید.

کیمیا گفت...

درود بر شما

از اینکه با وبلاگ شما آشنا شدم بسیار خرسندم.
برایم خیلی متحیرانه و شگفت آور بود که اس ام اس های زیادی در روز اندیشه های کوروش توسط دوستان دریافت کردم اما در کشور ایران که همه ی جهانیان او را ستایش می کنند هیچ خبری نبود .

بسیار از شما متشکرم که راه آشنایی با کوروش بزرگ را برایمان ترسیم نمده اید.

لطفا اگر موافق هستید با هم تبادل لیک نمائیم .

بهرام گیان‌سپار گفت...

درود؛
از مهرورزی دوستان سپاس‌گزارم.

و امّا پاسخ دهان‌درّانی پان‌ترک‌ها در میدان رزم داده خواهد شد.

اردشیر بابکان گفت...

درود بر شما دوست عزیز:
من شما را به عضویت در سنیکای تازه تاسیس وبلاگ نویسان میهن پرست دعوت میکنم.
جلسه بعدی این سندیکا در یاهو شنبه 15آبان ساعت 10:30 میباشد. اگر مایل به عضویت در این سندیکا بودید در موقع گفته شده به آی دی زیر پی ام بدهید تا شما را وارد جلسه کنند.
saman_rouzbahani

arash گفت...

payandeh iran
payaneh hezb paan iranist

Erekhsha Parsi گفت...

ba dorood
Bahrame gerami manande hamishe aali bud...man niz harchand dir shode in ruz ra be shoma shadbash miguyam

dooste man babate dir on shodanam ham sharmande...shurbakhtane saram besiar sholugh ast ba darsha...guya be tazegi yahoo niz serverash moshkel peyda karde

ba sepase faravan

ناشناس گفت...

درود بر شما

سپاس از کوشش هایتان در راستای شناساندن فرهنگ ایران زمین به ایرانیان و جهانیان.گروه دانشنامه پایگاه پژوهشی هخامنشیان در راستای گرد آوری دانشنامه ایران باستان از شما دعوت می کند به هموندی تالار گفتمان هخامنشیان(وابسته به پایگاه پژوهشی هخامنشیان) درآیید و ما را در راه گردآوری این دانشنامه یاری رسانید.

با آرزوی تندرستی

شاد و پیروز باشید
www.hakhamaneshian.net

ناشناس گفت...

سلام
خوبين؟ من به ديدن كساني چون شما بر خود مي بالم كه در انديشه ام تنها نيستم و روند ايران دوستي روز به روز در حال گسترش است به اميد روزي كه در كتاب هاي تاريخمان از فتح ايران بدست مشتي وحشي بياباني با افتخار ياد نشود
باز هم سر بزن مايه شادي من است
noorabad-pars.persianblog.ir

ناشناس گفت...

سلام
اگر میخواید با دین زرتشت آشنا شوید وبلاگهای زیر را به شما پیشنهاد میکنم:
zartoshtimosalman.parsiblog.com
paintingword.bloghaa.com
http://www.vandidad1.blogfa.com
لازم به ذکر است که وبلاگهای فوق متعلق به من نیست ولی بنا بر ظیفه حداقلی شرعیم شروع به تبلیغ آنها کرده ام.
موفق باشید.

GPG گفت...

[گل]

درود بر نيك انديشان


پاینده ایران ، سرافراز ایرانی



هم انديش گرامي با عرض ادب و احترام

پيروي تبادل و همفكري قبلي به حضور رسيده و بعرض ميرسانيم

در صورت تمايل به تجديد همفكري و تبادل لينك ميتوانيد در اسرع وفت

1 - فرم اعلام همفكري را پر نمائيد .

2 - عضو خبرنامه گرديد تا از آخرين اخبار گروه مطلع گرديد .

3 - فقط كد لوگوي همفكران گروه را در تنظيمات وب تان قرار دهيد .

آدرس جديد گروه www.gpg.blogsky.com



لذا جسارتآ عرض مينمائيم در صورت عدم تمايل به ادامه هم انديشي اعلام نمائيد

تا آدرس تان از ليست دوستان دگر انديش ما در آدرس www.blogfi.blogfa.com

كاملترين مجموعه تاريخي ، فرهنگي ، هنري و ......... ايران زمين حذف گردد .


با شما سبز ميمانيم



GPG


در ضمن شما ميتوانيد در آدرس www.gpg.blogsky.com منوي آخرين اخبار و

رويدادهاي گروه آخرين برنامه ها و سفرهاي جديد گروه را پيگيري نمائيد .





سبز باشيم و سبز زندگي كنيم تا درس عشق ، گذشت و انسانيت در جامعه

زنده بماند .

[گل]

اردشیر بابکان گفت...

درود بر شما:
من در وبلاگم مطلبی درباره داستان زندگی پس از مرگ در دین زرتشت نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطالب را بخوانید و با دیدگاه خود آن را کامل کنید
با تشکر از شما دوست عزیز[گل]

ميهن پرستان گفت...

با درود
ميهن پرستان به روز شد.
پاينده ايران

یزدان گفت...

با درود
با مقاله ای تحقیقی درباره «سکاها» به روزم

تهمتن گرشاسپ گفت...

درود بر تو دوست آریایی نژاد.
راستش پرسشی برام پیش اومده که می خواستم از شما بپرسم.
آیا آزمایشی برای از هم بازشناختن نژادها هست؟
آرمان من بازسازی ایرانی آریایی نژاده و می خواستم بپرسم آیا راهی و آزمایشی دانشیک هست که بتونیم آریایی نژادهارو از تازیان و ترکان بازشناسیم؟
سپاس گزار میشم اگه زود پاسخ بدید.

زادراکارتا(نسل اهورایی) گفت...

درود بر تازی ستیز آریایی.خیلی خوشحالم که دوباره می بینمتانو فکر کنم چند سال قبل بود کی بود که کلا نبودید.فکر می کردم مثل دوستان قدیمی آمدیدو رفتیئ ولی خوشحالم که پیداتان کردم.درود بر تازی ستیز آریایی.
با تبریک آذرگان با مطلبی جدیدی بروزیم.


اشو زرتشت که تا به امروز یکی از بزرگترین اندیشمندان تاریخ بشر است و به قول دینداران به مقام پیامبری رسیده است به جز اینکه یک پیام رسان ساده باشد یک عالم و فیلسوف با روحی لطیف و عمیق بوده و به بشر به معنای واقعی هویت داده و تاثیری شگرف بر فرهنگ اصیل ایران داشته تا کورش بزرگ و داریوش بزرگ از فرهنگ کشوری پا به میدان بگذارد که مشعل حقوق بشر را بر جهانیان روشن نموده و تا به امروز فروزان باقی بماند

بهرام گیان‌سپار گفت...

درود بر یکایک دوستان.

در پاسخ به تهمتن گرشاسپ بگویم که بی‌گمان چنین راه‌هایی را تست های ژنتیکی پیش روی هر علاقه‌مندی نهاده است. ولی ایران امروزی را اگر خواهیم از دریچه‌ی نژادی بنگریم، به‌جز اقلیّت ترکمن، اعراب خوزستان و سیاه‌پوستان آفریقایی الاصل جنوب همگی آریایی و فرزندان همان ایرانیان باستان هستند. بر اثر نوین ترین پژوهش ژنتیکی مشخص شده که در میان ایرانیان، 92 درصد آنها هویت نژادی خود را حفظ کرده اند. از میان آن 8 درصد هم مقدار اندکی با تازیان آمیخته شده بودند و این نکته جای بحث خشنودی دارد.

در پاسخ به زادراکارتا:

من نیز از دیدن دوباره‌ی شما خشنودم و امید آن دارم که دیگر دوستان را نیز دوباره ببینیم.

جاوید ایران !

بلک متال گفت...

هیچگاه شاهنشاهی خواسته آریایی ها نبوده . شاهنشاهی چیزی جز ظلم بر بیگناهان و ظعفا نیست.

mojtaba hojatoleslami گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.